XII DZIEŃ PAPIESKI WARSZAWA- Paddy Kelly :)

Ally. Posted in Ally

 

Piękny dziś mieliśmy dzień i piękne obchody papieskiego dnia w Warszawie, które swym krótkim występem uświetnił Nasz Genau :)

Ale najpierw była oczywiście Msza Święta :)

 

 

 

 tegoroczny Dzień Papieski obchodzony był pod hasłem: JAN PAWEŁ II- PAPIEŻ RODZINY

 

 

a później koncert, którego główną gwiazdą był Paddy...

zaśpiewał hit Naszej młodości "ONE MORE SONG" i jakąś nową nieznaną "Agape", co po grecku oznacza "miłość" :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 miałam na sobie:

płaszczyk- Leo Lazzi

sukienka z golfem- Ralph Lauren

torebka- longchamp

buty- prada

różaniec- niemasoński od ks. Natanka

 

 

 

Komentarzy (122)

pozostało 10000000000 znaków

Cancel or

  • Smitha840
    Hey, you used to write amazing, but the last couple of posts have been kinda boring I miss your tremendous writings. Past couple of posts are just a little out of track! come on! cadbdagkgcggaffd
  • fqvlucfa
    uJ3Iy6 <a href="http://jgjfyycocwwe.com/">jgjfyycocwwe</a>, ephnjbgdzlpd, amxpbfhtunsr, http://vikklwtvlqst.com/
  • AKMPP
    2.12.2012 r. ostatni raz przed zapowiedzianą 2-letnią przerwą w karierze były członek The Kelly Family Angelo Kelly wystąpi w Krakowie z żoną i dziećmi w auli Szkoły Teatralnej im. Solskiego o godz. 19:00.
    OFF ROAD - Show świąteczny to koncert pełen wspomnień, przebojów starych i nowych oraz piosenek świątecznych.
    Więcej informacji na: www.angelokelly.com
    Bilety można zakupić na: www.eventim.pl

    btw wywiad z z Paddym z 14.10:
    http://www.youtube.com/watch?v=C2tzfPTJ3ak
  • Pablo
    Bardzo spodobał mi się Twój profil. Polecił mi go mój przyjaciel. Zatem jest nas dwóch, którym podobają się Twoje poglądy. To trochę dziwne jak 2 facetów patrzy w monitor i świecą się im oczy z podziwu wobec Twojej osoby? Masz charakter i to ten charakter nam się podoba. Ale też chyba nie masz nic do stracenia głosząc swoje poglądy?
    Niestety nie da się do Ciebie napisać na górze strony bo pojawia się jakiś błąd. Chcielibyśmy Cię poznać. Niestety nic więcej nie mogę tu napisać bo to otwarte forum. Proszę daj znać na priv :) Paweł.
  • Iza
    Nie uzalezniam, tak luzno to rzucilam tylko :)) Troszke dystansu :))
  • Ewa
    @ocelota
    @Iza masz naście lat że poczucie bycia mamą uzależniasz od pchania wózka?
    Buhahaha, dobre :D
  • Ewa
    @ocelota
    @Iza masz naście lat że poczucie bycia mamą uzależniasz od pchania wózka?
    Buhahaha, dobre :D
  • Ally
    Jack, skoro już jesteś to napisz o tych masońskch różańcach...
  • Jack
    mam nadzieje ze twoja wiedza o Ksiedzu Piotrze, o kosciele, Bogu poglebi sie i nie bedzie opierala sie na wiedzy medialnej tylko na ten temat. mam nadzieje ze kiedys sama zawitasz do Grzechyni i przejrzysz na oczy. prosze cie teraz tylko wyrzuc z siebie ten jad i agresje. oczernianie i osady drugiego czlowieka ktorego sprawy nie znasz. prosze cie o to.
  • Jack
    czy znasz nauczania ksiedza Piotra? sluchalas jego kazan oceloto? na jakiej podstawie oceniasz Ksiedza? dla ksiedza Piotra pierwszym zwierzchnikiem jest zawsze Bòg, potem Papiez, posluchaj co o tym mòwi a potem atakuj pluj jadem osadzaj. niegodziwe sa twoje oskarzenia pozbawione wiedzy na temat w ktorym sie wypowiadasz. Niegodziwe. nic wiecej. Czy ty uczestniczylas w nich takze oceloto? ze przeszkadza ci obecnosc tak innych ludzi na nich.
  • ocelota
    @Jack Natanek nie jest w pełni księdzem, trzeba od tego zacząć. Był i będzie, ot sakrament, ale w małżeństwie jest unieważnienie, w kapłaństwie najczęściej pokuta i modlitwa w zakonie zamkniętym. Natanek ma w dupie instytucję, której wybierać mu nikt nie kazał. A papież jest naczelnikiem tego samego Kościoła, którego nie chce znać więc taka wybiórczość to szczyt hipokryzji i miernoty moralnej. My też jesteśmy podobnymi hipokrytami stosując wybiórczo przykazania, więc natanek nie jest niczym szczególnym. Ot, ksiądz, któremu znudził się hierarchiczność, bo mamusia mu mówiła, że jest stworzony do rządzenia, a tu szans na awans brak.

    Co do Dni papieskich i każdy może w nich uczestniczyć. No właśnie, każdy, Ty też, Ally z psem w wózku też. oj parada
  • ocelota
    @Iza masz naście lat że poczucie bycia mamą uzależniasz od pchania wózka?
  • Ally
    jutro wrzucę ;)
  • kaja
    Gdzie piesek ze zdjecia z fejsbuka i wòzek ?
  • ela
    Ale fotograf to chyba jakiś inny bo zdjęcia zdecydowanie gorszej jakości i bez wyczucia robione, brak ostrości.
  • Ally
    patrz na fb :)
  • Iza
    To fajnie Ally - najwazniejsze, ze pieskowi sie podoba i ma radoche z wòzeczka :)) a Ty jak mama w koncu sie poczujesz :))
  • Ally
    na dniach porobimy zdjęcia :)
  • Ally
    wózek fajny, Imbryk zakochany :))))) już jezdzi po mieszkaniu :)
  • Iza
    I jak na zywo on sie prezentuje? Spodobal sie pieskowi ? :)))
  • Ally
    @Iza
    doszedł!! doszedł!! :))))))
  • gw
    prostaczka.
  • morela
    Nawet na plotkarskie serwisy trafil Paddy po 2 piosenkach wczorajszych :D
  • Iza
    A wòzek dla Imbryka doszedl Ally w koncu? :)
  • filip
    To jakiś kontekst
  • Ally
    @karmazyn,
    też spodziewałam się lepszego koncertu.... a wyszło tak na odpieprz się, byle szybciej byle szybciej! niestety, taką mamy teraz politykę w tym kraju i to się przekłada nawet na takie rzeczy...

    novik,
    koncert był dla Papieża.

    filp,
    są... niech się Jack o tym wypowie szczegółowo :)
  • filp
    są masońskie różańce?
  • novik
    poszlas na koncert czy dla Papieza tam ???
  • karmazyn
    Taki na odpieprz troche taki koncert zrobili wczoraj...szczerze to spodziewalam sie wielkiej sceny i 2,3 godzin koncertu dla Papieza z okazji Jego dnia..moze jestem naiwna ale tego sie spodziewalam..a okazalo sie ze to maly koncercik w ktorym artysta nie zdazyl wejsc na scene bo juz z niej musial schodzic.
  • Ziemowit
    Jakis Polak mògl zaspiewac Barke akurat i Pani to widze, ze nie na biezaco jak nie slyszala jak ten wariat wczoraj skoczyl ze stratosfery sobie, a nastepnie wyladowal.
  • Ally
    @Nika,
    szkoda, że Barki nie zaśpiewał, bo jak był w zakonie to ładnie mu wychodziło:
    http://www.youtube.com/watch?v=rYvNA-xcfAU
  • Ally
    własnie, co to papista?:)
    ciekawe czy Twój ksiądz namawia do zbierania Aniołów dla papieża Benedykta XVI

    Nazwisko,
    nie jestem w temacie :)
  • Nika
    nie podobala mi sie ta druga piosenka..sztywna byla i przymulajaca..
  • Jack
    ocelota niestety mylisz sie. Ksiadz Piotr zawsze uznaje zwierzchnosc Papieska zaraz po Boskiej i uznawal. co to okreslenie Papisci? haslo Dni Papieskich dotyczylo rodziny i kazdy przeciez moze w nich uczestniczyc. chyba nie zrozumialas co wczoraj swietowalismy do konca niestety.
  • Nazwisko
    Allly, co sadzisz o skoku Felixa z balonu?????
  • ocelota
    Noszenie różańca jak korali to grzech. natanek tego ci nie powiedział? Zastanawia mnie też w jakiej mszy uczestniczyłaś i po co, jeśli JPII był papieżem dla papistów, których twój natanek się wyrzekł. Niech sam się obwoła papieżem jeśli czuje się taki oświecony, będziemy mieć już dwóch (po rydzyku).
    No i uczestnictwo w święcie rodzin dla nie mającej rodziny to żart czy lans?
  • Ewa
    Żydami tez gardzisz???
  • gw
    juz nie wrocisz z wyjazdu przeciez jaki ci zafundujemy. debilem trzeba byc by w tym wieku emocjonowac sie taka muzyka
  • Ally
    @Neo,
    jak kiedys na koncerty przychodziło kilkadziesiat tys osób, a teraz powiedzmy 1-2tys bo grają w małych klubach to wykarm tym 9 rodzin z małymi dziecmi :)

    perska kotka, obiecuję że jak wrócę z wyjazdu :)
  • lala
    Fajnie wygladalas :)
  • weg
    Wole zarcie tu ogladac...
  • perska kotka
    Mial byc tydzien jedzenia z Ally i co ???
  • Kamila
    Czemu we wtorek? Dobra :)
  • Neo
    Czyli nie pasi im sie dzielic teraz z reszta po prostu i wola swoja rzepke skrobac.. A ilu jest w ogole tych Kelly?
  • Ally
    Kamila,
    dam znać we wtorek... ;)
  • Kamila
    Zabraklo Imbryka :) Widzimy sie w tym tygodniu Ally ?
  • Monia
    Szkoda, ze wszyscy nie przyjechali na koncert..tylko Paddy..ale i tak fajnie sie czekalo na niego :-)
  • Ally
    Ja to żałuję, że jak żydówa gronkiewiczowa wlazła na scenę to tylko majaś babcia i dziadek co stali obok z gangu moherowego podłapali Moje buczenie i "precz z komuną" i że nie było Nas słychać :(
  • gw
    nic ci do tego co robie prostaku i martw sie o siebie. dobrze radze teraz
  • Angel
    Za kròtko bylo :( Co to mialo byc 2 piosenki i do domu? ze tez mu sie chcialo przylatywac na tyle..
  • Ally
    Neo,
    ale wtedy byli dziećmi... dzisiaj każdy ma swoje rodziny i poszedł w swoją stronę... ale robią wspólną świąteczną trasę, gdzie wystąpi aż 4ch Kelly razem: Kathy, Patricia, Paddy i Joey :)))

    gw,
    tylko sie nie przećpaj ze szczęścia...
  • gw
    nie wyobrazasz sobie jaka impreze zrobimy jak ciebie zabraknie prostaku ze wsi wypuszczona
  • Neo
    A taka szczesliwa, spokojna, zgodna rodzinka to sie wydawala byc.... :)
  • Ally
    @Neo,
    jak nie wiadomo o co poszło to pewnie o pieniądze :))))
  • Ally
    nieszczęśliwi ludzie....... i zawistni, przykre...
  • Neo
    To czemu i kiedy sie rozpadli? ze teraz na wlasna reke kase trzepac musza..
  • mandy
    Przykro bomba ze w lumpeksach ciuchòw musisz szukac :) Ale hejteròw tutaj u ciebie czasami Ally i o byle co czepic sie potrafia..lub o to samo i o to samo ciagle..
  • Ally
    Neo,
    każdy sobie śpiewa osobno ;)
    a tutaj próba One more song... ale Genau się cieszy :))) http://youtu.be/qbsCPLQEWJo
  • Neo
    To jeszcze kelly family zyja i spiewaja????
  • Ally
    z Panem Bogiem :)
  • bomba
    Jesteś pusta ja bęben dziewczyno. ..nawet nie wiesz ,ile znajomych dupę ci rąbie...na dodatek skompromitowałaś się na Euro 2012 i na FB stałaś się pośmiewiskiem;/ Na Twoim miejscu schowałabym się pod ziemię .........A ciuchy to ja lepsze w lumpie znajduję;/
  • Ewa
    Masakra, faktycznie nie spiewaj juz ;)
  • gw
    paszczur wstydzi sie ze spiewa jak menel to nie wstawi dobrego nagrania
  • panda
    Duzo ludzi bylo na koncercie ?
  • Ally
    @Justyna,
    tutaj śpiewałam i dobrze Mnie słychać :)
    http://www.youtube.com/watch?v=U_zX3RYXJW0

    Jaaa,
    164cm
  • Ziemowit
    Niech Pani NIE spiewa!
  • Jaaa
    Ile masz wzrostu? Zaspiewaj cos to ocenimy Twòj ,,talent"
  • Justyna
    No dobrze Ally :)
  • gw
    niech ten paszczur nie spiewa bo sie porzygamy tutaj
  • Ally
    @Justyna,
    jak nagram to będzie ;)
  • Ally
    @kibicka,
    busem się jeździło.... takim 8osobowym, oczywiście obwieszonym w biało- czerwone flagi :)
  • Justyna
    Zawsze komòrka nagrac mozna, ale jak sie wstydzisz to rozumiem :) Nie kazdemu do gustu mòglby przypasc Twòj glos w koncu :)
  • kibicka
    Czym on tour taki mialas Ally ? Niezle..w koncu malolata wtedy bylas chyba..
  • Ally
    @Justyna,
    nie mam mikrofonu do komputera.... :( ale jak będę na karaoke to nagram :)
  • gw
    nie szczekaj prostaku. niedlugo bum i koniec pyskowania.
  • Ally
    @pepe,
    bo jak byłam nastolatką to słuchalam takiego tralalalala i ma się do tego sentyment :)
  • Justyna
    To udowodnij cos i zaspiewaj jak tak :) Chyba, ze juz nie masz glosu takiego jak kiedys lub wstydzisz sie...
  • Ally
    @Justyna,
    Ja ładnie śpiewam :))) niestety we wszystkich konkursach muzycznych w jakich brałam udział zawsze zajmowałam... drugie miejsce :( i to Mnie dobiło :(((
  • pepe
    Nie wolalabys sluchac czegos ambitniejszego ? to takie tralalalalala dla nastolatek.
  • Ally
    @kibicka,
    my w latach 90tych przejeździłyśmy za Kelly pół Europy, więc jest sentyment :)

    gw,
    a co? mam opublikować smsy, które Mi wysyłasz? ciekawe co by powiedzieli twoi znajomi i rodzina :D

    Natalka :)))
  • Justyna
    A Ty Aluh jak spiewasz ?
  • Natalka
    Pieknie zaspiewal !!!!
  • gw
    co nie napiszesz juz idiotko prostaczku? zachcialo ci sie na koniec bozka twojego na pomoc wzywac ?
  • kibicka
    Straszne emocje muzyka wywoluje jednak jak tak :D Ta pierwsza piosenka jego nawet wpada w ucho.
  • Ally
    @poziomka,
    wózek jeszcze nie przyszedł :((
  • gw
    napisz jeszcze jakie majty mialas na smierdzacej cipie idiotko
  • Ally
    @kibicka,
    machałam! machałam! ale stałam daleko :)))
  • poziomka
    Imbryka nie bylo chyba na koncercie juz :)
  • kibicka
    A Ty Ally stalas w pierwszych rzedach na koncercie razem z maloletnimi fankami tego Pana? :) Machalas raczka? :D
  • Momo
    Dziecinne to jest troche..stare baby a sluchaja takich rzeczy.
  • ozon
    Kelly Family wròc ! :D
  • gw
    a ty w piekle niedlugo.
  • Ally
    @Ania,
    kiepska jakość mateirału.... zmechacił się szybko, co dla Mnie było szokiem, że płaszczyk może się mechacić... do tego brak zapasowych guzików, w sklepie (royal collection) też nie mieli, a były kiepsko przyszyte i 2 odpadły, więc oderwałam sobie od innego płaszcza :)
    Nie wiem, może miałam po prostu pecha do tej marki, ale nicwięcej od nich już nie kupiłam.
  • Patricia
    Lysawy byl fajniejszy mniszek z niego ! :)
  • Ally
    @gw,
    będziesz mieć dużo czasu na czytanie Biblii... w więzieniu :)

    momo,
    nie :)
  • Ania
    Kiepska jakosc? czyli?..szkoda bo rzeczywiscie fajnie, oryginalnie sie prezentuje ten plaszczyk jak dla mnie..
  • momo
    Nie za stara jestes na taka muzyke wiejska ?
  • Ally
    @Ania,
    wysoka cena (ok 1500zł za niego zapłaciłam, jest jeszcze do tego przypinane białe futerko z królika) i niestety dosyć kiepska jakość :) ale fasony mają ciekawe.......
  • gw
    z twojego lba nawet nic nie zostanie prostaku. co nagle na katolskie dyrdymaly chodzisz?
  • Ally
    ciekawski,
    czyli jest czysty i wolny masońskich gwiazdek i innych symboli... jak Jack tu zajrzy to może wytłumaczy dokładnie o co chodzi, bo nie pamiętam dokładnie...